lördag 1 december 2012

Glitter Fest !!!!!!!

Äntligen är tiden inne !!!
Satte klockan på 08:00 men tv funkade inte så vi kunde inte se på julkalendern. så vi gick och la oss igen och sov en stund till. upp äta frukost. åkte mot burlöv 11:50 typ. handlade massa roligt till hugos kostym. hem och börja sminka sig 13:00. sminkningen var typ klar 15:00 och då var det även pizza dax. sen var det och finslipa sminkningen lite och börja byta om. tupera håret och börja glittra. vid typ 18:30 var vi på Alnarp och fick stå i kö in. vi fick mingla jävligt länge innan vi ens fick gå upp. typ 20:30 fick vi gå upp. det var långa pauser mellan spex och sånger. jävligt tråkigt. jag fick inte ens sitta med Sandra utan jag hamnade på andra sidan bordet helt själv med folk jag inte känner. men till slut så var det dax för mat, efterrätt och kaffe. vid typ 23.30-00:00 var det dax att promenera neråt för att dom skulle få fixa för efterfesten. Träffade på Linusson och Ribban ^^. Dansade med dom hela kvällen typ. Vid typ 03:40 gick jag och ribban iväg för att prata lite i Lark caféet. Jävligt trevligt faktiskt. det känns skönt att ha någon som lyssnar på en ibland. sen vid typ 04:45 så var festen slut och då var det tydligen efterfest på Lusthyllan. PARTY PARTY!!! Ribban gick tyvärr hem och la sig :/ hade varit trevligt om han hänkade på :/.
vid 07:00 var vi äntligen hemma och fick sova....

Nu är jag färdig sminkad och påklädd och nu börjar förfesten :D Glitter Festen är den bästa Festen :D !!!
                                                          Mia är super sexig som vanligt ;P
           Therese, Mia och Axel strejkar att det sista spexet inte blev av så det sjunger du gamla du fira !!!
                                   Jag var också med och sjöng men var ju tvungen att ta en bild ^^
                                                                    sicka snyggon !!!
                                                                   The Wildcat !!!
                                                                      Jag och Fredrik :D
                                                              EFTERFEST FÖR FAN !!!!
                                   Många snygga människor. Men den snyggaste var ju så klart jag ^^

OCH Så klart Mysteriet på Greveholm <3 

Puss och Kram på er allihopa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar