tisdag 4 december 2012

Vem är jag !!!

Tack för att du finns här för mej
Känner mej alltid så levande med dej
När du är nära känns allt så rätt
Du får mej att känna mej vacker på alla sätt

Jag är rosen
Och du dess frö
Skulle du lämna mig
Skulle jag dö

Kom till mig när du är ledsen
Och jag skall trösta dig
Kom till mig när du är ensam
Och jag skall hålla om dig
Kom till mig när du vill höras
Och jag skall lyssna
Kom till mig om du är rädd
Och jag skall skydda dig
Vad det än är
Så finns jag här för dig.

Vi möttes någonstans och höll oss osynliga
Efter ett tag började jag tycka att vi var skyldiga
Bara en stund med varandra
Efter det var det menat att vi bara skulle vandra
Varje gång jag ser dig blir jag nykär
I din blick jag ser kärlek, lycka och allt det där
Sen du sa: Vad vill du ha ut av det här?
Jag svarade: Jag gillar dig men vet ej om du vill ser vem jag egentligen är?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar