lördag 8 december 2012

SLÖÖ DAG !!!

Tjenare
Jag och Jepps vaknade typ 12:00 idag. Han satte sig och började plugga så jag kände mig lite tvungen att göra det med. Jag satte igång med att designa våran app som vi har som projekt i skolan. kollade även på The Dispictable Me. Den filmen är ju så jädra bra!
Lilla Agnes är ju super gullig `` It´s so fluffy i´m gonna die ´´ !!!!!

Kan man vara sötare ^^
Sen blev det och plugga lite till och typ kolla lite allmänt på datorn. Olli och Jepps lagade mat. Och nu sitter jag och kollar på Lilla bloggen ( Willian är ju så jävla Awesome!! ) medans killarna pluggar/ spelar Ps3.
Hans nya serie på Svtplay.se är AS BRA !!


Här kommer även dagens avsnitt av Mysteriet På Greveholm <3 LÖV IT <3


Puss och kram på er allihopa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar