fredag 7 december 2012

Väla / Ikea och Julmys med Älsklingen

Tjenare
Idag åkte jag och Jepps ut till Väla / Ikea för att shoppa lite julklappar m.m.
Det blev först Elgiganten där jag köpe julklappar till Jepps och Olli. Sen tog vi en sväng till Ikea för att handla värme-ljus och kronljus till mamma. Hittade även ett jätte fint överkast som jag köpte till mig själv ^^. Man får faktiskt handla julklappar till sig själv ;P

 Sen gick vi in på Väla. När vi åkte buss så var det en tjej som hade en as snygg jacka så jag petade på Jepps och pekade på jackan och frågade vad han tyckte. Han tyckte den va as snygg och att vi skulle kolla på Zara när vi va framme. Ååå fanns den på Zara?? Självklart :P min kille är duktig ibland ^^. Men den kostade lite mycket för ekonomin just nu. :/
Hittade även en cool tröja på Gina Tricot men jag tänkte göra en sådan själv. Va fan köpa lite paljetter och limma / sy fast. Jag kommer lägga upp bilder på det när det är klart :)
Denna fina Star Wars boxen fick Jepps av mig ^^ Han blev super glad <3 Han har tjatat om den i några månader <3.
Detta fick Olli av mig :D Lego RockBand, L.A. Noire och 3 flaskor med smaksättare till SodaStream :)
L.A Noire har han velat ha as länge och han fick en SodaStream av Jepps.
 Så Julklapparna var ju perfekta ^-^

Sen fick jag en Dockningsstation till min Iphone av Olli. Awesome!! Behövde faktiskt en dockningsstation med högtalare. För jag pallar aldrig koppa in mobilen till andra högtalare bara för att man ska kunna lyssna på t.ex. Bandit rock när man diskar eller städar. Det är ju så jädra lågt ljud på Iphone så man hör ju ingenting om man diskar t.ex. Men nu jäklar kan jag spela musik ^^ Tack så jätte mycket Olli :D


Om ni undrar varför vi byter julklappar nu så är det för att vi kommer ändå inte träffas på Julafton eller inte ens de närmste dagarna då för dom åker till Österrike under julen. Så för att det skulle gå så smidigt som möjligt tog vi det idag så att jag skall kunna ta med mig dem tillbaka till Malmö på måndag. Annars så får dom ligga kvar i Hbg under hela julen. Och hur kul är det. Jag vill ju se på min Blue Ray när jag kommer hem och spela musik i köket med min nya Dockningsstation :D

Och här kommer självklart avsnitt 7 av Mysteriet På Greveholm <3



Puss och Kram på er Allihopa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar